mamma-dotter-dag

Hallå där alla glada!

Idag har jag varit ledig från skolan för ett besök på Södertälje sjukhus. Där blev man ju inte klokare och dom vet inte vad felet är med mig. Fick ta ultraljud på hjärtat och sedan rönta bröstet. Får snart svar på hur bilderna såg ut och om dom ser något fel där. Vore ju väldigt skönt att veta vad det är. Efter sjukhusbesöket traskade jag och mamma bort till tågstationen och åkte vidare in till Stockholm för att äta lunch och shoppa lite. Jag hittade allting jag var ute efter och är nöjd. Min ekonomi är dock inte lika nöjd längre. Tur att det är löning snart igen. Jag fick i alla fall med mig ett par svarta jeans från att, en stickad tröja från Indiska, svarta nikesneakers, flätat hårband och en present. Killen som sålde skorna till mig gav mig halva priset på skorna för att dom var en halv storlek för stora för mig och sedan visade det sig att han kände massa folk här nere i lilla Nynäshamn. Vilket sammanträffande! Man tackar ju stort för priset på skorna. När det var dags att åka hem och vi sitter på tåget så blir all trafik söderut inställd pga. av en olycka på Stockholm södra så jag och mamma kutar till tunnelbanan och hoppas på att det ska gå en buss till Nynäshamn från Gullmarsplan. Väl framme vid Gullmarsplan är det 3 minuter kvar tills bussen ska gå, vilket jävla flyt!

Bilder


Hittade ett stort påskris i Södertälje


Skorna


Tröjan

Jeans & hårband


 

♥ Therese Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0