it´s impossible to ignore you

Hej allihoppa! Vilket underbart väder det är ute idag! Kom precis hem från en powerwalk med mamma och nu vet jag inte hur jag ska spendera resten av dagen. Men ut i solen vill jag iallafall.

Igår blev det som sagt pizza med Desirée och Sebastian. Sedan hem till Desse för att packa och sen vidare till kvantum för att inhandla godsaker till kvällen. Tillslut hamnade vi hemma hos Sebbe och spelade poker. Jag och min super D var i lag och kom tvåa. Tompa kammade hem segern och gick därifrån 500 kronor rikare. Sov över hos Desse och nu är jag som sagt hemma och öppen för förslag.

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är verkligen sämst på att stava, eller ska jag säga " du är värkligen semst på at stava"..

2009-04-10 @ 16:27:31
Postat av: Therese Ö

Anonym: haha aa, det är inte min styrka!

2009-04-10 @ 16:46:56
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0