Helt utslagen

Hej gott folk!

Idag klev jag upp ur sängen 03.20 och 4.00 bar det av till Sickla med Emily och Emelie.  Vi trodde det skulle ta evigheter att hitta dit men vi var framme på 50 minuter så det var bara att sitta och vänta på resten av tjejerna i 45 minuter. Inventeringen gick riktigt bra men shit va sliten jag är nu. Känner mig som en 89 årig tant med en svår ledskada. Min rygg är helt pajj och jag vill bara lägga mig i sängen och sova. Men dagen har varit bra och det känns nog bättre när lönen kommer in på kontot nästa månad.



En liten sko och min sko.



Emelie och småhyllor.


Min kväll ser ut som följer: Duscha + annat, middag, göra en plan för idrottsarbetet som jag skjuter upp hela tiden, måla naglarna och sova.

♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Eliiiíiiiiin

Jaa vi var jätte duktiga :D ;)

aa blir en tidigt kväll idag i alla fall :P

2009-04-23 @ 19:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0