9 april

Nu var uppdateringen dålig igen men varken tid eller ork har funnits. I tisdags var jag hemma hos Chris my husband med en galet härligt gäng. Jag hade supertrevligt och tillslut somnade vi alla. Vaknade upp på onsdagsmorgonen med en fruktansvärd huvudverk blev lite filmtittade innan alla hade vaknat till liv och sen bar det av upp mot kvantum för att handla frukost. Det blev vofflor med gräddfil, rom och rödlök, mm! Efter frukosten drog jag mig hem och slockande i sängen i några timmar. Sen var jag fit for fight igen, kollade lite på hockey och åkte sen hem till Sebbe en sväng sedan hem till Chris och snackade lite skit.

Idag vet jag inte vad som händer, en söt tös har frågat vad jag ska göra så jag hoppas hon är ute efter att spendera lite tid med mig!

♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: johanssn

"Det blev vofflor med gräddfil, rom och rödlök"

hahaha, så jävla typiskt dig! ;)

2009-04-10 @ 01:01:15
Postat av: Therese Ö

johanssn: Haha jaa! Men det var faktiskt inte min idé! ;)

2009-04-10 @ 13:06:19
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0