6 april

Hej allihoppa!

Nu ska ni få en uppdatering av mina senaste dagar.

Fredag: Blev det stan tillsammans med Emelie. Shoppade lite och käkade god mat. Bytte även min väska som jag fick i present till en större storlek. Hel nöjd!På kvällen blev det en runda hem till Daniel med lite grabbar och hjälpte till och fixa lite i hand vardagsrum tills jag höll på att somna i soffan och bestämde mig för att det var dags för hemgång.


Örhängen-h&m, t-shirt - gina tricot, linne - gina tricot

Kjol-gina tricot, kofta-gina tricot, väska-dkny


Lördag: Dagen gick åt till att förbereda mat och annat till kvällen. Runt 18 kom alla tjejerna och det blev mat, dricka och presenter. Fick så himla mycket fint och alla hade verkligen lyckats med sina köp! Många återbud under lördagen blev det så vi blev inte lika många som planerat sedan var många sjuka som kom och inte på partyhumör men vid elva gick jag, Emelie, Linda och Elin till tg och festade vidare. Mitt intryck från det stället var att det var ganska trist men det gäller nog att ha rätt inställning och inte bli störd av vissa personer som man helst vill slippa se. Men kvällen var bra överlag så tack alla inblandade!








Söndag: Vaknade upp med blandade känslor men inte ett dugg bakis. Gick ut med Emelie en stund och tog en fika. Sen gick jag hem och sov i några timmar och spenderade kvällen i sängen framför några filmer.

Måndag: Idag vaknade jag upp och var sjukt sugen på en räksallad så jag ringde Petra och vi bestämde träff på Konditoriet. Sen blev det banken för min del och sedan en sväng i centrum med Emelie. Dumpade henne hemma hos sig och cyklade vidare hem. Här hemma har jag inte gjort ett piss. Jag är trött och rastlös. Lär väl hamna i sängen igen!?



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: desirée

vad söt jag blev på alla pics!!!!!! :D

2009-04-07 @ 18:42:51
URL: http://skorp.blogg.se/
Postat av: Therese Ö

desirée: jag vet! ;D

2009-04-07 @ 19:12:07
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Claudia

Gud så söta rosa ballerina skor, helt gudomliga! vilket märke kommer dom ifrån?

2009-04-09 @ 19:12:21
Postat av: Therese Ö

Claudia: Dom är köpta på MQ (:

2009-04-10 @ 13:07:01
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: adeline

linnet från cubus var sjukt snyggt :D:D ja den är sjukt bra dne filmen

2009-04-12 @ 13:35:57
URL: http://adelaiide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0