You better shape up

Fan vilket röjj det är i grannskapet. Det är ju inte direkt någon vanlig företeelse i detta område direkt men det verkar ju som att 55 åringarna(tror att dom fortfarade är 23) har det riktigt trevligt på alla möjliga sätt.

Sverige skötte ju sig förvånandsvärt bra idag mot Portugal, trodde att vi skulle bli utklassade pga alla våra skador men det var ju vi som hade det bästa spelat för det mesta. Synd bara att det inte gav någon utdelning.

Nu har jag precis kollat på Grease för första gången i mitt liv, förstår inte att jag aldrig sett den. Det är ju en film som man måste ha sett innan man dör. Blir väl tvåan imorgon om jag känner mig själv rätt. :) T.Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0