Update

Tjenixen.
Det var ju ett tag sedan jag skrev här senast så jag tänkte ge er en uppdatering av vad jag har haft för mig det senaste dagarna. 

Fredag:
I fredags slutade jag skolan tidigt och åkte direkt in till stan, fick sällskap av Emily, Anna och Angelica. Jag shoppa lite med Emily & Agge. Sen skiljdes vi och jag mötte upp Petra och sedan även Sofie. Trevligt sällskap hela dagen med andra ord. Efter vi hade shoppa en massa så begav jag, Sofie och Petra oss för en snabbmiddag på Donken där en gubbe åt upp mina matrester, vidrigt. Sen blev det bio. Såg High school musical igen. Lika bra denna gången. Zac (Troy) är min absoluta drömprins, haha. Så snygg och så underbar personlighet. Vart finns en liknande pojke för mig? Jag behöver honom.

Här är det jag köpte.
Skor - Din sko (I looove!)
Gråstickad tröja - H&M
Klänning med fransar - Cubus
Långa tröjor - GT
Lila strumpbyxor - H&M
Örhängen - GT



Lördag:
Igår var det höstmarknad i Nynäshamn vilket innebar stormning på mitt jobb. Jättemycket att göra hela tiden. Men jag var pigg när jag kom hem och det brukar jag inte vara så det var skönt. Det var kul på jobbet förutom att någon ouppfostrad människa hade skitit i toan och lagt papper upp till kanten så det var stopp i toan. Vi drog lott om vilka 2 som skulle få sanera och sjävklart blev det jag och Jr. Så det var bara att bita i det sura äpplet och tillverka skyddsdräckter och ta sig an skiten. Fyfan vad vidrigt det var! När jag kom hem hade vi middagsgäster i form av Kicki, Christer, Jacob och sötadam. Trevligt och god mat. Sen bar det av in i duschen och sedan ut för att möta Emily och Emma. Vi drog hem till Edgar och bara tog det lugnt. På vägen hem fick jag sällskap an en riktigt rolig filur som fick i uppdrag att hitta hem till mig vilket resulterade i att det tog drygt 2 timmar att komma hem.

Söndag:
Ja idag har jag jobbat igen och det gick grymt! Jag och Kajsa är ett bra par. Lite otrevliga kunder som vanligt men annars kul. Ganska komiskt att vissa människor tror att det bara är dom som ska gå i första hand och få hjälp innan dom andra i kön, herregud.Jag och kajsa står och gör varmchoklad och latte och då kommer det en dam och säger till mig: "Ursäkta skulle jag kunna få lite hjälp?" Jag: "Javisst, klart du kan få hjälp efter jag har gjort klart dom här lattarna" hon lackar och sitter kvar och skiter i att fika. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta hand om mig själv och kolla på tv. Imorgon är det sovmorgon som gäller!

 Therese Ö

Kommentarer
Postat av: iÄ

men det är inte mitt fel att ditt hus låg så off (a)

2008-10-26 @ 20:38:38
Postat av: tessan

vadå off, det är inte mitt hus fel att du har nol lokalsinne!

2008-10-26 @ 23:00:21
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

hahaha, gud vad jag hoppas att de aldrig mer händer när jag jobbar! fyfan! och jag såg de aldrig ens..



jaa, äckelkärring alltså.. sitter där och tjurar i en timme sen.. uscha, men du och jag är bra! -såklart! ;)

2008-10-29 @ 22:55:14
Postat av: tessan

Haha nej du kan ju hoppas att du slipper joina bajsligan Kajsa ;)

2008-10-29 @ 23:54:22
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0