Someone Should Tell You

Hej! Skoldagen idag har inte vanligt som en vanlig skoldag eftersom vi har fördjupningsvecka. På förmiddagen höll Margartia en föroläsning om Forum och på eftermiddagen gick jag, E, E, M, A och A och tiggde saker till vårat Samhällsrum. Vi började i centrum och fick knappt ihop någonting ett tag trodde vi att vi skulle komma tillbaka med en ynka kortlek men den tanken försvann direkt när vi kom upp till Retro. Vi fick sjuuuuukt mycket saker, och det var faktiskt någolunda fina saker. Ägaren körde även alla saker till skolan och jag och M fick åka på flaket, hihi. Vi fick iallafall med oss 2 soffor, hörnskåp, micro, lampor, soffbord, kuddar, kaffekoppar, krukor och lite smått och gott. Sen var det bara att komma tillbaka om vi ville ha någonting mer. Hur gulligt som helst. Det tråkiga är dock att vi inte lär få vara med och möblera rummet med alla saker som vi sex har fixat ihop och gått övertid för att få ihop. Jaja.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Har huvudvärk och är jättetrött. Juste jag måste ju lägga upp dagenoutfit eftersom jag lovat det. Här kommer några riktigt dåliga bilder.  Jag är inte så skillad på att ta outfitsbilder tror jag. ojojoj.




Sjal - Åhlens
Siden jacka - Gina tricot
T-shirt - H&M
Jeans - Fornarina
Saknas på bilden: Uggs, halsduk och skinnjacka.

Kommentarer
Postat av: LVS

fina kort:)

2008-10-06 @ 16:05:58
URL: http://victorlofstrand.blogg.se/
Postat av: tessan

Tack, men uselt taget! ;D

2008-10-06 @ 16:31:00
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: whaeet

du har hål i jeansen

2008-10-09 @ 23:41:28
Postat av: tessanthorssantjej

det är meningen ... ;D

2008-10-11 @ 14:03:20
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0