Nu är det dax igen.

Ett år har gått sedan förra halloween och nu är det dags att plocka fram utklädningskläderna igen. Jag är så taggad iår att det inte finns! Ska bli så kul jag känner verkligen det på mig. Imorgon ska jag jobba och sen hem till Emiluttan och förvandla mig och sedan hem till Maddelii på maskerad middag. Så kul det ska bli. Jobbigt att jag jobbar på söndag bara. Jag och Kajsa kommer ju vara grymt slitna. Men det är ju trots allt bara halloween en gång om året så det är det värt.

Bilder från halloween 2007.





Therese Ö.

Kommentarer
Postat av: overallt

sv; tack så mycket! du har inte glömt att du enkelt kan följa oss via bloggkoll.se va? ;) ha en bra dag!

2008-10-31 @ 14:50:52
URL: http://overallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0