Kvinnornas hämnd.

Godkväll! Vi kom hem tidigare från stan än vad jag hade listat ut. Jätteskönt! Eften den plågsamma skoldagen med två prov som gick mindre bra så tog vi tåget in till Sthlm för att kolla på en teater på Stadsteatern. Innan vi skulle samlas så käkade jag med E & E i Kungshallarna och fytusan va god mat jag åt. En fet grillad kyckling med pommes frittes och avocado röra till. Teatern sög förövrligt, vilket nog är en underdrift enligt mig, den var helt värdelös. Juste köpte ett linne idag också. :) Det får ni se på torsdagens dagensoutfit om jag känner mig själv rätt. :) Ha en fortsatt trevlig kväll. T.Ö

Jag idag, med lite smakråd.


Linne - Ginatricot
T-shirt - Gotland
Jeans - Replay
Uggs - Shepherd
Jeans jacka - Lindex
Klocka - Ur&Penn

Kommentarer
Postat av: iÄ

jag diggar tröjan!

2008-10-14 @ 23:06:16
Postat av: tessan

Jag vet ! ;D jag också!

2008-10-14 @ 23:08:31
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: iÄ

"ummpsen" slår ändå det mesta! :)

2008-10-14 @ 23:17:01
Postat av: tessan

HHAHA, jaaa! Haha såp jävla kul att du trode att det hette så! :)

2008-10-14 @ 23:25:48
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0