Jag hör röster i huvudet

Det ekar i hela mitt huvud just nu, FK, TK, RK, TI, TTB hit och dit. Jag blir inte klok. Företagsekonomi är just nu inte min bästa vän. Vi fungerar inte ihop idag vilket suger hårt eftersom det är prov imorgon och jag är helt lost. Hallelulja! Det känns ändå helt okej när jag gör mina uppgifter men jag känner att det ändå inte känns bra. Alla jäklans formler som man ska kunna utantill och nu har jag pluggat sen jag kom hem från skolan och tycker att jag är värd en paus, jag vet att jag lovade min IÄ att inte starta datorn innan middagen men jag var tvungen att få en paus och få skriva av mig lite och nu har jag planer på att åka till cancergrillen, rensa huvudet i några minuter och ta nya tag efter middagen igen. Låter som en bra idé. Det får gå som det går imorgon och jag får väl rätta till det senare om det inte går bra. Nu kommer dagens outfit.



Vit body - Ginatricot
Brun klänning - Ginatricot
Beige cardigan - H&M
Uggs - Shepherd
Skinnjacka - Marco polo
Halsduk - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0