God morgon.

När man har en lång sovmorgon till 12.30 så vaknar man av sig själv vid 8, vad är mitt problem egentligen? Kanske betyder att jag är utvilad men vafan man vill ju kunna utnyttja sin sovmorgon fullt ut. I skolan idag står det orientering på schemat, ska ut i öde skogen och leta som en idiot efter alla vit/oranga kontroller med karta och kompass i högsta hugg. Jag ska klä på mig ordentligt för det kommer ju vara svinigt kyligt och blött där ute.

Kan ju berätta lite om gårdagen. Klassen tog 07.35 tåget in mot rättegången. Jag och åtta andra blev tilldelade en rättegång om hustrumisshandel. Det hela drog ut rejält på tiden så vi har tvungna att gå ut mitt i rättegången även fast man inte får göra det. Det var så sjukt pinsamt men Tommy hade ju sagt att vi var tvungna att hinna med 11.15 tåget från flemmingsberg så vi hann äta inne i stan innan vi skulle träffa Margarita i gamla stan. I gamla stan var vi på något forum om att vara åskådare till en hemsk händelse. 2 riktigt sega timmar. Jag stannade i stan i kanske en timme efter dom andra hade åkte hem och kollade runt lite i affärer.

Idag måste jag nog börja plugga ekonomi, men hur jag är ju vädligt osugen på det. Får Se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0