Din varma panna kändes nära min en sekund

Idag kom jag försent till skolan för en gångs skull. Men jag trode faktiskt att jag började vid 9.30 men vi började tydligen 9.00 sharp. Idag har vi bara fixat inför våran rättegång som vi ska ha mot juridikklassen på fredag. Jag fick bli en nämndeman. Det är strålande fint höstväder ute idag och jag borde väl egentligen ta en promenad men det lutar mer åt att jag kommer stanna inne och kolla på en bra film eller liknande. Ska iallafall laga mat till familjen idag så lite nytta kommer jag ju att göra senare. Här kommer dagensoutfit.



Tröja - Åhlens
Linne - gina tricot
Jeans - Tiger of sweden
Skor - Tommy Hilfiger
Skinnjacka - Marco polo
Halsduk - Sisters
Klocka - Ur&Penn
Armband - H&M
Halsband - Oasis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0