äckliga bedragare.

Fyfan va sur jag är. Jag "köpte" en klänning av en bloggerska för kanske 3 veckor sedan och satte in pengar på hennes konto, så godtrogen som man är och så skulle hon skicka klänningen på posten. Men dök klänningen upp eller, nej!? Jag anade att jag hade blivit lurad men jag struntade i det. Nu hittade Emily en blogg där några tjejer som också har "köpt" saker av henne inte heller fått sina saker skickade till sig. Dom har polisanmält äcklet och jag hoppas hon åker dit. Hon leker överklassig men hon verkar ju uppenbarligen behöva bedra sina läsare på pengar för att kunna leva det liv hon gör? Människa, sluta tro och börja leva på riktigt. Så köp ingenting av www.mogis.se, ett tips bara!

Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Tiger

tråkigt... aldrig kul att åka dit på bedragare....hoppas du får tilbaka dina pengar och att de sätter fast henne

2008-10-29 @ 11:01:45
Postat av: Anonym

teeeesssan. gå in på hennes blogg igen! :)

2008-10-29 @ 12:00:37
Postat av: tessan

Jo jag kommer få tillbaka mina pengar. som tur är. Läste hennes blogg nu och jag tror hon snackar bullshit om att paketen har fastnat på posten. bara en bortförklaring.

2008-10-29 @ 12:23:49
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

NÄMEN! är du en av dem! lustigt.. och fyfan.

2008-10-29 @ 22:50:30
Postat av: tessan

Ja, jag är en av alla dom ;) haha.

2008-10-29 @ 23:51:55
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Nina...

Heeeej Tettis :)



Såg att du hade massa strul med klänningsköp.



Bara så att du vet så säger posten följande om brev som saknar tillräcklig frankering,



"Om du skickar ett brev med för lite porto så ser Posten till att det kommer fram till mottagaren.Vi skickar en räkning på felande porto plus expeditionsavgift till avsändaren. När brevet saknar avsändare får mottagaren räkningen"



Se här: http://www.posten.se/ptm/bin/ptmpdf?objectid=0000.5819



Lycka till, bloggsopan är så busted =)



Puss påre

2008-10-30 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0