a beautiful disaster

Hej. Igår var skoldagen kort och skön. En lektion var inställt och vi fick sluta tidigare. Direkt efter skolan åkte jag ner och jobbade i några timmar. Sen åkte jag hem till E där jag blev bjuden på en riktigt god middag bestående av fläskfile, sallad och potatisgratäng. Sen kollade vi på Idol eftersom att E var barnvakt till sin lillebror. Hon dukade upp med chips, dipp, godis och läsk så det var bara att luta sig tillbaka och  äta sig en aning tjockare. Gick inte så bra med min vatten-diet.

Idag är jag ledig och vet inte hur jag ska spendera min dag. Får se om jag orkar göra någonting kul ikväll eftersom jag jobbar imorgon. Jag känner en stor lättnad inom mig nu för att vi inte har några läxor eller någonting att plugga på nu på ca en vecka. Vi har en fördjupningsvecka i skolan framför oss så det blir inga vanliga skoldagar.

Måndag -Fixa lite i våran SP-rum.
Tisdag - Förberedning inför våran rättegång mot juridikklassen.
Onsdag - Rättegång i haninge och aktivetet i gamla stan
Torsdag - Origenteringsprov
Fredag - Finslipning på rättegången och spela upp den för åskådare.

Nu ska jag käka frukost. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0