tre siffrigt

"Veckans singel" blev ju ett förvånandsvärt populärt inlägg här i bloggen, jag har bestämt mig för att fortsätta. Så varje måndag blir det en singel som söker partner här.  Nästa veckas singel är redan utsedd och några till efter det.

Just nu sitter jag djup nere i mitt svenska arbete, jag trivs inte här. Tänkte ge mig en paus i skrivandet och fortsätta efter maten när jag har fyllt på min kropp med energi. Nu ska jag passa på att städa undan lite kläder här och lyssna på musik och försöka rycka upp mitt humör. Klantade mig rejält på mitt ekonomiprov idag och glömde hela sista uppgiften, jag såg den inte. Så lack på mig själv! Typiskt min otur att missa. Annars gick det nog ganska skapligt hoppas jag. 

Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0