Lördag morgon

Godmorgon! Det är jättetråkigt väder ute och jag blir så ledsen för det just nu för att det är min helt lediga helg från jobbet och hade tänkt att gå ut på en långpromenad i solskenet. Men icke det inte. Kanske får bli en promenad iallafal lite senare så jag får lite luft. Idag ska jag plugga, woho! NOT! Men jag behöver verkligen läsa ekonomi och skriva mitt svenska arbete. Känner jag mig själv rätt så kommer svenska arbetet få ligga på hyllan fram till onsdag. Usch måste skärpa till mig.

Min igårdagskväll var så skön. Jag behövde verkligen få vara hemma och ta det lugnt. Jag åt gott, kollade på idol och umgicks med Petra vilket det inte har funnits så mycket tid till på senaste tiden, ingen av oss har nog haft någon riktig tid. Men det var skönt att umgås och prata ut om saker och ting. Det var rock tema igår på Idol och dom var grymma!! Bästa programmet på mycket länge och jag som ändå inte är något stort rockfan direkt. Man märker verkligen att alla har kommit till en ny nivå och växer hela tiden. Robin B kunde röra sig bra för en gångs skull, det tackar vi för. Sockersöta Alice förvandlade sig till en urläcker rockqueen. Robin E bjöd på ett riktigt bra nummer. Kevin var lika fantastisk som vanligt och Lars åkte ut, vad mer kan man begära. Mina fyra favoriter är kvar, yesyesyes.

Nu ska jag äta frukost och städa upp lite i mitt rum och försöka börja läsa om moms, pålägg, ekonomisk planering osv. wish me luck!



Bild:tagen från Catrins idolblogg.


Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0