"klassfesten"

Goddag. Idag är jag en aning trött och ska såsmåningom iväg och spela bowling och käka middag med min släkt. Gårdagen var riktigt trevlig hemma hos Annsi med klassen plus några till. Allt vart lyckat förutom att jag tappade bort Emilys ena sko. Så jävla klantig som jag är får man fan inte vara. Ska gottgöra dig Empan! (eller jag ska försöka i alla fall. (: ) Vi käkade god tacos men missade såklart marängsvissen IGEN! Den som jag hade sett fram emot nu i 2 veckors tid.

Robin B, Alice och Kevin gick vidare i idol och jag är jätteglad. Riktigt tråkigt att Robin E var tvungen att lämna tävlingen bara. Robin B sjöng sin egen låt grymt bra!



Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0