It´s for the best

Hello. Just nu sitter jag och sippar på mitt varma mintte med honung för att smörja halsen lite. Jag har nyss kollat på det senaste avsnittet av Oth, det var bra som vanligt! Nu tänkte jag kolla lite på Gossip girl och sedan på PB om jag orkar hålla mig vaken. Idag har jag bara kollat på en film och skrivit om den på engelska. Jag är inte riktigt nöjd med min text för den blev väldigt kort, jag får ta och sova på saken och skriva till någonting klyftigt imorgon kanske. Jag lagade kycklingfilé till familjen tidigare idag och dom verkade uppskatta det medans jag tyckte det var riktigt äckligt. Dom tyckte nog som mig innerst inne tror jag. Ännu ett ointressant inlägg från min sida idag, men jag gör ingenting roligt här i livet just nu.



Therese Ö


Kommentarer
Postat av: iÄ

älskar blicken!

2008-11-04 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0