i need a man who can keep me satisfied.

Hallå alla trevliga människor som läser, ni otrevliga kan dra och lämna mig ifred. Tack! För 30 minuter slet jag mig från sängen och började städa lite. Jag har läst lite ekonomi vilket jag måste fortsätta med ett bra tag till om jag ska kunna göra succé på torsdag. Jag har läst tre kapitel i min engelska bok vilket innebär att det bara återstår ett kapitel att läsa idag. Min dag ska jag alltså spendera till plugg och till att pyssla om mig själv, sådanna söndagar älskar jag. Ikväll är det tv och film som väntar och jag är inte sen med att ligga nerbäddad i min säng med något onyttigt i munen.

Min gårdag var trevlig och lugn. Jobbade på dagen och sen bar det av hem till Lindholm på födelsedags middag med släkten. Lekte med min underbara Adam som fick mig på bra humör för en stund. Resten av kvällen spenderades framför datorn och tvn.


Ha en underbar söndag. xoxo

Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Nandorf

Tessan, du måste bli mamma till mitt barn asså, jag ser hur den där ungen skulle gilla dig som mamma ;D

2008-11-23 @ 15:17:05
Postat av: tessan

Svar Nandorf: Haha, mamma till ditt barn, ja kanske... varför inte. Vi skulle nog få snygga ungar. ;)

2008-11-23 @ 15:57:40
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Nandorf

Joo, precis varför inte?;) haha

2008-11-23 @ 16:44:43
Postat av: Jadu

Du e så fullllllll så de inte sant

tro mig tro inte att du e finn du e skolans skabbbbbbbb den största som finns man vill bara spy när man ser dig

2008-11-29 @ 11:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0