Du får inte andas på min panna och inte få mig falla mer

Idag är en sissådär dag. Har nyss druckit upp min chailatte och mosat i mig en bit kladdkaka och ska nu lägga mig till rätta i sängen under täcket och försöka läsa lite i min engelska bok om jag kan konsentrera mig. Har sådan ångest men jag kan inte sätta fingret på varför. Ska nog klura ut det så jag kan få lite ro i kroppen och spänna av lite. Skulle egentligen ut på en lång promenad med en vän ikväll men jag avbokade för jag kände inte att jag mådde så bra. Så ikväll ska jag spendera min kväll hemma och vända ut och in på mig själv och förhoppningsvis vara på bättre humör imorgon.
 
Min kära vän Anna har kommit på någon freakad idé till nästa veckas singel. OMG! xoxo.


Therese Ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0