Anna is in charge!

Goodmorgon, god eftermiddag eller kanske godkväll? Ja, inte vet jag hur era liv ser ut. Eller vad ni pysslar med. Men en sak är jag iaf säker på - idag är det jag som styr VECKANS SNIGEL! Och vad skulle inte då passa bättre än att sätta vår allas egen bloggerska Tessan pärlan Östrom i fokus?! Efter mina lyckade dejter som jag hittills haft med hjälp av VECKANS SNIGEL så har en fågel viskat i mitt öra att Tessan själv var sugen .. så här kommer hon - VECKANS SEXBOMB!

Ni kanske tror att ni känner den riktiga Therese genom denna blogg, men då gott folk måste jag lägga papprena på bordet och berätta sanningen. Vår OsKuLDsFulLa HaSzeLmUS är, ursäkta språket, faan inte så oskuldsfull! snarare the opposite. Hon är full av fräcka kommentarer, öppenhet och sexuella skämt - om du vill bli dominerad som kille, titta hitåt! Flickan är uüüüüberschön och du kommer aldrig gå därifrån utan ett brett smile på läpparna. Ett vackert yttre skadar ju självfallet inte, och det är just därför som hon är GYMNASIETS POPULÄRASTE JÄNTA! Givetvis så har hon en kärleksfull sida också, ett stort hjärta som klappar för alla.. typ ;) Med andra ord, detta är tjejen du söker om du vill tas hand om men ändå inte är den mesiga toffeltypen. Hon är en självständig tjej där b.la favoritsysslan är att prata snusk med annnsi, moi! ;D 

Såå, lite gedigen, formell information kanske också är behövligt för att ni ska get the whole picture. Pärlan är 17 år och går den ekonomiska inriktingen på Nynäshamns gymnasium, Bromma. Nä, dåligt skämt. Iaf, en oerhört ambitiös tjej som gärna ägnar sin tid åt att plugga och givetvis festa när det tillåts. Hon bor hemma med sina tre hasselmöss och reser relativt mycket till olika världsdelar då och då. Den största längtan idag är hennes 18-åriga födelsedag den 31 mars, kommer bli storslaget! Näst största längtan är den 12 jan, då jag blir 18. 48 dagar kvar, wiiiiieee! haaha, nog om mig. 

Du ska vara vältränad, spontan, lång men dock inte alltför lång. Kan orsaka ryggproblem i såna fall ..  Att älska barn och allt runt dem är det "sexigaste en kille kan vara" för att citera vår bloggerska.

Om du nu känner er sugna på att träffa denna unga, porriga hasselmus så skriv en kommentar i kommentatorsfältet och ge NAMN OCH NUMMER. Om ni däremot tycker det är pinsamt att snacka med n'a, gå via mig så ordnar jag en dejt på tu man hand. Kan ju kännas lite lättare i och med pinsamheten som kan uppstå när man ska kontakta denna heta brud. Så vare för mig iaf ;) 



PUSSSS.   
p.s. relation som relation. om du förstår vad jag meenar .. she's up for anything! ;)

Kommentarer
Postat av: tessan

Jag dör av garv Anna. you rock!

2008-11-24 @ 16:51:52
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: aaaaans.

hahhaahaha, aa men that's the truth peearl ;) inte att jag rockar alltså, utan att du är dirty ;D haha.

2008-11-24 @ 17:30:14
Postat av: Nandorf

Asså vad är det här, bara en kommentar :O

2008-11-24 @ 17:31:48
Postat av: iÄ

Jag känner mig sugen på att träffa den "porriga hasselmusen", hon verkar ju vara värsta drömbruden!

2008-11-24 @ 17:41:00
Postat av: ilo

eller inte

2008-11-24 @ 18:03:05
Postat av: Anonym

snacka skit hon e ju klockren

2008-11-24 @ 19:05:53
Postat av: Junior på Nåttarö

Detta svenska samhälle är ju tammefan skammligt, hur kan det bara vara en person som vill dejta denna fantastikst fina och trevliga och "hasselmusiga" tjej?

Klart jag vill ha en dejt med dig. en dag med dig förlänger ju liver med minst tio år!

Så hoppas du vill träffas med;)

och kommigen nu alla manliga läsare av denna blogg släpp lös lite nu och våga bjuda ut denna läckerhet till tjej! hon e ju faktiskt översnygg.

2008-11-24 @ 19:25:53
Postat av: tessan

Svar Junior på Nåttarö: Ojdå JR på N, tack ska du ha! vilka komplimanger, man blir ju glad.

2008-11-24 @ 19:28:45
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: ebbalito

haha PORRIG HASSELMUS :D mitt nick går vidare ;D

2008-11-24 @ 20:34:32
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: Club Check

Inget ont, men fyfan vad du skulle behöva läsa på http://clubcheck.blogg.se/ ...

2008-11-24 @ 21:35:27
URL: http://clubcheck.blogg.se/
Postat av: Petra

Junior på Nåttarö, inte visste jag att du läste tessans blogg, skojsigt!

Vi får ta en dubbeldejt i stan igen och kanske se en bio igen eller något annat kul! :)

2008-11-24 @ 21:52:09
Postat av: tessan

Svar Petra: Jag är på på en dubbeldejt med P & JR på Nåttarö.

2008-11-24 @ 22:03:19
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: tessan

Svar ebbalito: Javisst gör det det. Någonting jag kommer få leva med resten av mitt liv. (:

2008-11-24 @ 22:04:30
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Slakast

Hej:D

vi kan ju typ gå på dejt :D

Lite makaroner och hångel :D

2008-11-25 @ 11:16:23
Postat av: tessan

Svar Slakast: Absolut, dig bangar jag inte på!

2008-11-25 @ 16:02:06
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Sillen

Thessan , du måste ju spara en plats åt mig!?

2008-11-26 @ 00:07:46
Postat av: tessan

Svar Sillen: Visst!

2008-11-26 @ 00:38:30
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: plutten!

boka in mig också ^^

2008-11-26 @ 19:39:12
Postat av: (6)

vad jag har hört så är det en 93a som verkar ha fått dig vissel

2008-11-27 @ 18:49:32
Postat av: tessan

Svar (6): Jasså det har du hört. (: sweeeet

2008-11-27 @ 19:11:01
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: (6)

äre inte sant då?

2008-11-29 @ 02:58:18
Postat av: (7)

det är också sant! (säker källa)

2008-11-29 @ 04:11:34
Postat av: tessan

Svar (6) & (7): Helt otroligt att folk kan snacka så mycket. Bara för att jag umgås med en 93a betyder inte det att vi har något kärleks relaterat ihop. Jag umgås med många andra killar?

2008-11-29 @ 10:36:46
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0