Tisdag

Blev en riktigt tidigt morgon för mig idag. Klev upp 06.15 och började göra iordning mig inför dagen. plattade håret för en gångs skull, men det trivdes jag inte med idag så det blir inte någon plattning på ett tag, i think. Tog bussen ner till tandläkaren där jag hade en tid 8.00. tog 9 minuter sen var jag klar. Allting såg bra ut sa hon men hon gjorde så jag började blöda i hela munnen när hon skulle visa hur man använde tandtråd på bästa sättet, usch! Efter tandläkarbesöket gick jag och köpte en yoghurt på konsum och en smörgås får mitt jobb (Konditoriet Nynäshamn) sen åkte jag till skolan och åt frukost och inväntade att skoldagen skulle sätta igång. Ruskigt tråkiga lektioner på tisdag måste jag säga! Hade matte prov som gick åt skogen, det kändes verkligen inte bra alls! Gjorde en äggmacka direkt när jag kom hem och satte mig framför tvn för att glo på ett avsnitt av oc. Nu ska jag äta och sedan får jag se vad som händer. Borde städa lite i rummet och sen blir det Gossipgirl, har längtat så! Puss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0