nervös ...

inför mitt naturprov imorgon .. eftersom det inte direkt gick bra förra gången så jag jag extra nervös nu, jag har inte pluggat så mycket som jag borde göra men jag känner att jag har ett litet grepp om alla atomer, grundämnen, joner, isotoper, dipoler och allt.. men jag kommer säkerligen få hjärnsläpp som vanligt när jag sitter med provet framför mig. Kvällen kommer jag spendera framför tvn, glo på roomservice, top model, fråga olle och girls of the playboy mansion, med naturböckerna i knät och rabarberpaj med vaniljsås som tilltugg.

image76

Kommentarer
Postat av: E

lite mycket med 3 likadana inlägg kanske? :D

2008-03-05 @ 22:04:23
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0