Grattis lillebror!

Nu har alla gäster gått hem, lillebror fyller somsagt 10 år idag och vi har haft en liten lunchbuffe med släkten. Adam var här och jag är helt kär i den lilla grabben alltså. så otroligt söt och charmig unge. står med min mobil vid örat och dansar gärnet, går runt och roppar på "tette" hela tiden. åååh! Lillebror har iallafall fått en mobil, en fotboll, kläder och massa pengar, han verkar mycket nöjd!  Tror jag ska ta en liten powernap nu och sen kolla på tv eller någonting stillsamt, är ruskigt trött! Antar att jag ska umgås lite med lillebror också om han vill vara med storasyster återstår att se! Puss T

image73

Kommentarer
Postat av: N

grattis broder

2008-03-03 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0