Mysig kväll

Igår drog familjen till Landsort och då passade jag på att bjuda hem Petra, Emily och Christian på middag. Vi åt gott och spelade sedan kubb. Sääf, Anton, Matte och Jacob kom också förbi en stund vilket var jättetrevligt!

Idag har jag jobbat från 10 till 19.30, rätt så jobbigt men det funkar. Man får ju en del pengar. Blev även uppraggad på jobbet av 2 polacker(stavningen?) . Dom kunde knappt någon engelska men fick iallafall fram "i love you" "can I have your number?" och att deras hjärtan banskade för mig. Jag fick dra nödlögnen "I have a boyfriend" men dom gav sig inte iallafall. Tillslut fick jag dom därifrån. Nu har jag precis käkat mina goda grönsaksbiffar med grönsallad och kesa till och kollar på Grattis Victoria.

Kommentarer
Postat av: Emily

Hette han inte jonas? haha :)

2008-07-15 @ 18:18:50
URL: http://emily.blogg.se/
Postat av: tessan

Jonas, haha? :D

2008-07-15 @ 22:04:32
Postat av: tessan

Hehe jaha han, jag vet inte. det kanske han gjorde :D

2008-07-15 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0