TT - TröttTorsdag

Har tagit mig igenom denna torsdag med huvudvärk&ryggsmärtor. Först skolan, där vi gjorde någon tråkig labb på naturen, men kul att få använda dom fula labbkläderna. Idrott har vi också haft, vi hoppade trampet .. efter skolan drog jag direkt ner till sjukgymnasten och tränade i en timme. Har nyss städat mitt rum och ska strax ner och göra mig en god fruktsallad och sedan ta plats i soffan för en lite lugn stund, koppla bort allt pluggande som väntar mig i helgen och nästa vecka. Projektarbete i Matematik A, sammanfattning av film på spanskan, labbrapportsinlämning i Naturkunskap A, Naturkunskap A prov, engelska läxa osv ... KUL! OUR NOT! jag och Anna-Lena (min sjukgymnast) bestämde därför att jag bara ska komma dit och träna 1 gång i veckan nu i tre veckor framöver istället för 2 gånger. rätt skönt så man kan konsentrera sig på pluggandet. men jag måste iallafall träna hemma lite. men det gör jag gärna. rätt skönt att ligga framför tvn eller lyssna på musik och köra lite övningar på pilatesbollen. Man måste ju komma i form tills Grekland i Maj...

   
Lite ointressanta bilder från labbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0