hej du gladé!

skolan har varit sjukt kul idag, iallafall lunchen och matten efter lunchen. jag är så trött och flamsig så det är helt sjukt. relaterar allting folk säger eller gör till perversa och sexuella saker.. "åh tessan du rullar mitt skinn" "kolla va hård jag ser ut" osv. det roliga är att andreas blir så lack för ingenting och det gör det ju roligare att driva med honom. jag planerar att ta en lugn hemma kväll ikväll.. eller jag tror det blir så iallafall. christopher vill att jag ska komma hem till nappe och chilla men jag vet inte om jag orkar. (A) saker som måste göras idag är; måla franskmaniryr på naglarna, fortsätta med mitt historia arbete, städa rummet, kolla oc & oth, förbereda i källaren inför imorgon och kolla let´s dance. :) har bunkrat upp med ostbågar (A)jag har ävwen hunnit med en sväng med nicklas på kvantum och handlat till min lilla tjejmiddag imorgon. mina älskade landsorts brudar kommer hit. ska bli superkul att träffa dom igen. men nu ska jag slita mig från den här skitburken och göra någon nytta! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0