ångest lördag

Idag har jag inte gjort någonting nyttigt. vaknade vid halv tolv och gick ner och kockade 2 ägg till frukost. sen blev jag fast vid datorn ett tag. efter jag kunde slita mig från datorn så skulle jag plugga historia men detgick åt helvete. hatar historia. det är verkligen mitt hatämne! så sjukt tråkigt och ointressant. fattar ingenting. jag kollat
de på 4 avsnitt av oth istället, det va mycket roligare (A) är helt frälst i den serien. måste få tag på någon som kan fica ses 4 till mig. kan inte vänta med att börja se den. napoleon "plutten" slotte frågade om jag ville hänga på och kolla på fotboll ikväll i ösmo och jagh är rätt taggad på det för att jag vill träffa min älskade vän som jag inte träffar alls länge. mycket tråkigt! i miss him. just nu väntar jag bara på att maten ska börja tillagas så den kan mätta min hungriga mage som skriker efter mat. tror kjelle ska äta här ikväll också, trevligt trevligt. Puss tessan

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0