Stress

har varit i skolan som vanligt på måndagar, och sen varit hos frissan och klippt min lugg och och tränat hos sjukgymnasten. pluggat som vanligt också! Har 2 stycken prov denna vecka.. samhälle och spanska, bara att plugga på så gott man kan och orkar. Hittade även en mobil påvägen hem från sjukgymnasten, den ringde och jag svarade.. det va polien som hade tappat den och bad mig vänta där jag var så skulle han komma och hämta den. han tackade mig och sa att ni skulle jag få en stjärna i himmlen  ... antar att jag gjorde en god gärning. (A)

Kommentarer
Postat av: iza

Klippt rak lugg? :)

2008-02-18 @ 20:01:18
URL: http://izabergstrom.blogg.se
Postat av: tessan

nej, det hade jag ju förut och trivdes inte i det så jag klippte bara så att jag kan ha luggen utsläppt (:

2008-02-18 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0