Sportlov

så otroligt skönt med sportlov, har dock inte fått sova ut någon morgon ännu men jag hoppas att jag får göra det imorgon. igår jobbade jag 8-15.30, rätt segt. sen kom petra och hämtade mig och så hjälpte jag henne att köpa present till hennes pappa. på kvällen spelade vi bowling med ett mycke trevligt killgäng + min favorit madde. efter bowlingen gick vi hem till napoleon och spelade lite tv spel och kollade på en film. jag somnade nästan och petra somnade! tillslut tog vi oss i kragen och cyklade hem, somnade hemma allt för sent och gick upp allt för tidigt för att gå till sjukgymnasten. nu känns det som om jag skulle kunna sova i en vecka plus att jag känner mig sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0