Fördjupningsvecka i skolan

denna vecka är det fördjupningsvecka i skolan med temat sex, kärlek & relationer. idag hade vi information om dom olika inriktningarna som finns på samhällslinjen för att underlätta våra val som ska göras inom en dryg vecka. passar inte direkt in på temat för denna veckan men det kändes skönt att få lite mer koll på inriktningarna. på ekonomin fick vi bilda ett eget företag som vi skulle marknadsföra. jag, Anna & Madde gjorde ett fest/bröloppsfixar företag. det skulle vara jättekul att jobba med när man bli äldre tycker jag. men jag ska iallafall välja ekonomi. snart snart ska jag sätta mig på cykeln och ta mig ner till sjukgymnasten och träna en timme, jobbigt men behövligt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0