.

Vanlig måndag i skolan, eller kan man säga "vanlig"? första dagen i skolan efter lördagskvällen med klassen. man va ju en aning spänd infår skoldagen men jag tycker att den gick bra. vi hade ju iallafall någonting att prata om och skratta åt hela dagen .. Jag verkligen älskar min klass och vill inte att vi ska splittras i tvåan! :/ efter skolan åkte jag direkt till sjukgymnasten och tränade i en timme. sen mötte jag emily och vi gjorde klart vårat matteprojekt. sen pluggade jag lite natur och drog till petra och kollade på high school musical 1, eftersom vi inte hann se den igår. Zac Efron är verkligen huur jävla het som helst. snart ska jag sova, föreläsning imorgon i kulturskolan ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0