ÄNTLIGEN FREDAG!

ääntligen säger jag bara ! ska bli så skönt med helg. men det blir nog inte mycket vila för min del. har somsagt sjukt mycket att plugga med. dessutom jobbar jag imorgon. men det ska bli rätt kul faktiskt. har inte jobbat på en månad. (:  Skickade ett mail till min chef på Landsort igår också och det kanske blir lite sommarjobb där i tre veckor om jag får tillräckligt bra lön. dom behöver ju hjälp så jag måste ställa upp känner jag. dessutom kanske jag kan förhandla mig till en bra lön..kanske ska ut och jobba på ett bröllop den 16 Februari också, men det är den ända helgen som jag är ledig från mitt jobb på Konditoriet så jag ska överväga..

idag har det varit en jättelugn dag i skolan. hade ca 3 timmars lunch för att 2 lektioner var inställda. direkt efter skolan så åkte jag, linn och elin till kvantum och köpte godis. EXTRA PRIS förtusan (A) köpte långt över ett kg. så det får bli mitt bränsle till allt pluggande som väntar.. jag döööör! men ikväll tror jag att det blir en chillkväll med Petra, godis och Let´s dance. (:

image26
Petra och jag sommar 06.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0