♥ one day to go

Min dag började inte bra idag, jag försov mig till 11.25 och min buss till Ösmo gick 11.29, jag kutade till bussen men när den anländer kommer jag på att jag glömde mitt solkort så det var bara att traska hem igen och be om en resa med bilen istället. När jag kom hem igen drog jag direkt till Desirée för att sy upp en klänning. Resultatet blev rätt bra men inte perfekt. Sen satt vi och åt och fikade lite nere på jobbet och hittade på julklappsrim vilket var jäkligt kul och framkallade en hel del skratt. Nu blir det städning för min del, fixa paketen och ta en dusch. God jul!



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: FJ.

Vad gör ni på bilden haha ? ;)

2008-12-27 @ 18:22:58
Postat av: tessan

FJ: desiree ger mig en ring. :)

2008-12-27 @ 19:12:30
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0