let me go, just let me fly away...


Igår var en hemsk dag och början på den här dagen var också men Emily fick mig på bättre tankar och humör under våran tripp nere i centrum där vi infröskaffade saker till inbjudningskorten till nyår. Det blir grymt! Vi köpte även lite andra nödvändiga saker till nyårsmiddagen. Idag pratade jag även med den som ansvarar för lokalen och hon är så gullig, så vi ska åka ut någon gång dom närmsta dagarna och kolla i lokalen så vi kan planera lite mera.

Idag lagade jag köttfärssås för första gången i mitt liv, den blev oerhört god och imorgon ska jag klippa mig. :)  Xoxo



♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Nandorf

hur ska du klippa dig då? :D

2008-12-03 @ 21:27:39
URL: http://nandorf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska ni hyra bygdegården?

2008-12-03 @ 22:21:22
Postat av: Gillen

köttfärssåsen blev säkert god :P

2008-12-03 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0