♥ I hope you see the heart in me

Mitt jullov har nu börjat på riktigt. Jag är så glad och på så bra humör. Jag startade dagen segt och tjurigt men på jobbet blev man uppiggad av arbetskamrater och fin besök. Jag vill också be om förlåtelse till Linda som råkade stå ivägen när jag var i full gång med att kasta blöta-smutsiga-skurmoppar omkring mig. Direkt efter jobbet begav jag mig mot Emily för att fixa småsaker till nyår och för att bli bjuden på thaimat. Fyfan va starkt det var men så otroligt gott.


Nu är jag nyduschad, naglarna är fixade och jag mår toppen om det inte vore för min verk i mina höfter och rygg. Hur i helvete kan jag få så ont i mina höfter att det gör ont att gå, jag har aldrig varit med om något liknande. Mor min säger att jag ska testa att gå till naprapaten, men vågar jag det är frågan jag stället mig själv. Få kroppen knäckt och bruten åt alla möjliga håll. Jag får överväga.


Imorgon ska jag sola och göra lite andra ärenden på dagen, sen får man se vad kvällen har att erbjuda om jag ens har någon ork. Kanske bara vill vara instängd ensam på mitt rum uppkrupen i sängen med en bra film och en godispåse.



♥ Therese Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0