♥ I can't understand why we're living life this way

Idag var det en lugn söndag på jobbet, or not! Det var fler kunder än var systembolaget har på fredagar. Då kan ni ju bara föreställa er hur proppat det var. En tredjedel av Nynäshamns befolkning var alltså och fikade idag. Efter denna dagen kan jag konstatera att Nynäshamnarna älskar sprit och bakelser.  Full fart hela dagen och nästan för fort har jag och Jessica jobbat. Jag lär ju ha gått ner sisådär 4,7 kg bara idag men det gillar vi ju. Men det har varit roligt och bra för företaget och det är ju det som är huvudsaken . På tal om "huvudsaken" så funderar Janneboy att byta ut min och Jessicas svarta hucklen till prinsesskronor för att vi är så duktiga och framför allt söta. Så vem vet nästa gång jag jobbar kanske jag står där med prinsesskrona, håll utkik!

 ♥ Therese Ö


Kommentarer
Postat av: Jessica

Från hucklen till kroner inte illa på en dag, jag tror vi är bäst ;D

2008-12-07 @ 20:11:36
Postat av: tessan

Jessica: Ja det kan ju inte tyda på något annat ;)

2008-12-07 @ 20:15:14
URL: http://tessanostrom.blogg.se/
Postat av: Slakast

Varför har du så fula brudar på bilderna för? det börjar ju rycka lite i kalsongerna:D

2008-12-07 @ 21:46:29
Postat av: Anonym

Slaakast: Haha jaa det kan jag tänka mig, heta som få. :)

2008-12-07 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0