Gott nytt år.

Godmorgon folket. Idag är det årets största fest som inträffar och vem är inte taggad inför ikväll. Kvällen kommer jag att spendera med nära och kära och shakea mitt ass tills jag trillar omkull. Jag hoppas alla kommer ha en trevlig dag/kväll och att ingen råkar illa ut. Försök att glömma alla beskymmer och lev ut till fullo ikväll för det är ni värda. Tänk att det är årets sista dag och imorgon är det ett nytt år med nya möjligheter. Möjligheter att ta tag i sitt liv och förbättra sig själv och livet. Nyårslöften, har ni några sådanna? Mitt lär väl bli det vanliga "Bli mer sund och träna mer och inte äta så onyttigt all the time". Men iår ska jag försöka att skärpa till mig, jag inleder trots allt mitt artonde år på jorden, det kan man ju inte sumpa bort. Nu har jag brottom som tyyyysan så jag måste kila iväg och packa. Puss och gott nytt åt.

Undra vem som blir min nyårskyss?

Therese Ö

Kommentarer
Postat av: johanssn

Jag bangar inte på att bli din nyårkyss!

2008-12-31 @ 16:02:30
Postat av: du vet vem

aldrig , händer aldrig ....

2009-01-01 @ 03:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0