♥ Fredag den 26 december

Hallå folket. Hoppas eran jul har varit bra, min har varit toppen. Julafton blev över förväntningarna, jag hade trevligt med släkten och jag fick fina presenter. Jag fick bland annat en notebook bärbardator, ceannis skinnväska, pengar, presentkort, halsband, doftljus, ljuslyckta, termosmugg, strumpor, spargris, andsiktskräm osv.

På juldagen åt jag lunch hos mormor och åkte sedan till Desirée och sedan till Sebbe en snabbis. Eftersom jag och Dessi inte har åldern inne för det häftiga utestället TG så tog vi oss hem för att käka lite onyttigt, ha massagekväll och sörja för att våra föräldrar inte fött oss ett år tidigare. 


Nu ligger jag i sängen och ska kolla lite på oc och äta frukost. Jag är sjukt trött så jag lär ju somna. Ha en fortsatt trevlig dag. Kram.


♥ Therese Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0