♥ Den stora dagen närmar sig med stormsteg

Min första lediga dag på länge har nu passerat och kvällen närmar sig. Idag har jag solat, kollat på oc och varit och beställt tid hos optikern. Det händer mycket i lilla Nynäshamn nu, idag skedde det ett bankrån mitt på ljusa dagen, vad kommer härnäst undrar jag. Jag är ju ganska glad och nöjd över att jag inte är en av alla tusentals människor som springer runt inne i Stockholm i sista minuten för att hitta dom perfekta julklapparna just idag. Kan ju bara tänka mig vilket kaos som råder i alla butikerna och på Drottninggatan. Ska man ta sig fram där måste man ju vara en grym hockey eller  amerikansfotbollsspelare eller bara allmänt liten och smidig. Snart är det julafton och jag längtar inte direkt, jag fruktar nog mer tror jag. Men det blir säkert en trevlig dag, hoppas jag. Nu ska jag vila och kurera mig för jag tänker då inte låta viruset i min kropp bryta ut och få ha fest i nu när julen närmar sig.


♥ Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Tack så mycket :)

2008-12-22 @ 18:23:16
URL: http://ex0t1c.blogg
Postat av: Nandorf

hehe då passar du ju perfekt på drottninggatan ;)

2008-12-23 @ 13:46:43
URL: http://nandorf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nandorf: Javisst. jag är ju grym på amerikanskfotboll. :)

2008-12-23 @ 13:50:29
Postat av: Nandorf

hehe nej men du är liten (A)

2008-12-26 @ 17:48:45
URL: http://nandorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0