Åh vilken härlig dag.

Jag är på så himla bra humör idag. Jag blev bara på bättre och bättre humör ju längre tid jag var i skolan. Först fick jag veta att jag får MVG i Företagsekonomi A, sen lyckades vi fixa en riktigt bra lokal till nyår och till sist fick jag tillbaka ett litet engelska arbete som jag fick Vg+ på, jag älskar första december!!! Nu har jag skrivit ett brev på spanska och läst rättskunskap och nu väntar jag på att maten ska bli fördig, tror det blir lax. :) Efter middagen blir det mer rättskunskap för min del och sen 90210 mysigt värre. Xoxo

Therese Ö

Kommentarer
Postat av: Nandorf

visst är det mkt roligare att plugga när man märker att det ger resultat och syns i betygen?



Tuvär har inte jag kommit dit än :(

2008-12-01 @ 21:51:06
URL: http://nandorf.blogg.se/
Postat av: tessan

Svar Nandorf: Ja absolut! underbart! Det kommer ska du se

2008-12-01 @ 23:02:08
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0