Snabbis i Haninge centrum

Efter min långa skoldag tog jag tåget in till Haninge för att köpa ett linne som jag är så sugen på, men det fanns såklart inte i den färgen jag ville ha. Får hoppas på att det finns inne i stan nästa gång jag kommer dit. Kom iallafall hem med 2 over-size t-shirts från H&M och en söt grå träja, även den från H&M. Sprang in på Mc Donalds för att stilla min hunger med en cheeseburgare och en Mc flurry daim sen rusade jag till tåget. Gjorde 2 läxor på tåget och nu känner jag mig jätteduktig. Förutom att jag borde plugga engelska glosor eftersom jag inte har så mycket tid över imorgon för jag slutar sent och ska på födelsedagsmiddag på trehörningen.
 
Imorgon har jag sovmorgon till drygt halvtolv så jag kan sova ut ordentligt eller gå upp och ta en promenad om jag orkar.  Får se hur sent det blir ikväll och hur pigg jag är imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0