Sista dagen på sommarlovet

Känns lite hemskt att sommarlovet redan är slut och att man imorgon måste återgå till vardagen med skola, plugg och mera plugg. 2an kommer bli jobbig tror jag. Fick dålig engelska lärare men en bra mattelärare. Kanske blir bra trots allt. Såg även mitt nya schema idag och det ser både ljust och mörkt ut. Jag har sovmorgon 4 dagar men min senaste dag är 17.15, pain! I och för sig är det foto som är sista lektionen den dagen så det är ju inte så ansträngande, hoppas jag iallafall!
 
Idag har jag varit barnvakt till Adam igen och varit med Petra. Nu ska jag börja fixa lite småsaker inför imorgon och bara vila och njuta av sista tiden på lovet. Man vet inte när man får ta det lugnt nästa gång. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0