Kräftskiva

Igår var jag och firade min kära vän Emily som fyllde år. Blev en fixa med henne, Sofie och Edgar. Emily hade bakat en gudomlig cheesecake med hallonsmak, hallon som förövrigt är mitt favoritbär. Direkt efter fikan drog jag med familj och Desirée ut till Landsort för att medverka på kräftskivan. Skivan var mycket trevlig och det blev ett bra avslut på sommaren med Landsortsgänget. Blev en del bilder som ligger uppe på facebook men det kommer några utvalda här nedan.

   

Resan hem från Landsort var också en upplevelse. Blåste en hel del och regnade så jag och Desirée fick stoltsera med ursnygga outfits. Så dagens outfit på Dessan kommer nedan!


På bilden saknas dock en flytväst, jacka, filt och handuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0