Good morning gorgeous!

Vaknade för ett bra tag sedan men har inte orkat göra annat än att dricka en kopp jordgubbste med honung för att lena upp min hals lite så jag iallafall kan ge ifrån mig något ljud. Jag är sjukare idag än vad jag varit i veckan och det är så typiskt nu när det är helg och man vill göra lite roliga saker. Tur att jag inte jobbar denna helgen iallafall! Jag har inga planer inför denna lördagen, eller min plan blir nog att ligga hemma och kurera mig. Jag orkar inget annat. Vill gå ut och gå och träna med det är bäst att jag avstår så att jag blir frisk snart. Jag lär ju ligga i sängen hela dagen och kanske gå och hyra någon film så jag har någonting att sysselsätta mig med. Kram.

Kommentarer
Postat av: kungen

stackare!!

2008-08-31 @ 01:10:27
Postat av: tessan

mm buhu! ;)

2008-08-31 @ 11:04:18
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0