4 Augusti

Idag har jag inte gjort någonting iprincip. Tog en powerwalk med mammsen på förmiddagen och lite styrkeövningar som avslut. Håller på att städa mina byrålådor eftersom mina kläder kräver mer plats än vad det hade förut. Kom nyss hem från Willys också och fytusan vad det regnar. Himlen har öppnat sig totalt och det blåser riktigt mycket. Jag och lillebror blev en aning blöta på vägen eftersom vi gick...

Jag känner mig jätteduktig just nu eftersom jag håller på att organisera om mitt rum och har nyss lagt undan en helt del pengar till körkortet som jag ska försöka ta så snart jag fyllt 18. Det lär ju inte bli direkt när jag fyllt eftersom jag inte änns börjat övningsköra men jag hoppas på att få glida runt bakom ratten tills nästa sommar iallafall.  :)

Kram Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0