28 augusti

Jag är piss trött och jag är halv sjuk. Jätteont i halsen och hängig. Efter skolan drog och Emily till våran gamla skola för att kolla på en inspelning av Viashowen 07 som vi hade när vi gick ut nian. Skitkul att se! Man får så mycket goda minnen från tiden på Viaskolan med alla där. Nu har jag beställt lite thaimat som Nicklas ska åka iväg och hämta och sen måste jag plugga lite spanska och bara ta det lugnt och dricka litervis med te och honung så min hals blir bättre. Lär ju hamna framför tv ikväll om det är någonting att se, annars kanske jag drar iväg och hyr en film.

Sitter och kollar på massa One tree hill klipp nu på youtube, jag älskar den serien. Sophia Bush är så grym i den. Älskar hennes personlighet, attityd och utseende! Och Chad är det ju inget fel på heller. Undra om man har lyckats se något avsnitt utan att fälla minst en tår av glädje eller sorg.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0