22 augusti

Fredag idag och sista skoldagen för denna veckan. Dagen gick otroligt segt och jag var riktigt trött när dagen var slut. Tur att vi fick sluta tidigare från spanskan. Åt lite när jag kom hem och åkte iväg med Nicklas en sväng för att testa att starta en bil och prova på kopplingen och köra lite fram och tillbaka. Gick väl inte sådär jättebra, skitjobbigt att hålla in kopplingen. Kommer ju få fetaste lårmuskeln på vänster låg. Men efter ett tag så fick jag in snittsen och då lyckades jag hålla min undan från kärringstoppen ett tag iallafall.

Nu sitter jag bara och längtar efter att få äta middag. Är brutalt hungrig och sugen på räkor och aioli. Ska bli grymt! Ikväll stannar jag hemma för jag ska jobba några timmar imorgon. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0