20 augusti

Kort skoldag idag igen bestående av lekar av olika slag. Bland annat kubb där vi tjejer briljerade och utklassade killarna! Efter skolan blev det en fika nere på Konditoriet Nynäshamn. Jag åt en jättegod Västerbottenpaj med kräftsallad och jordgubbste. På vägen hem gick jag förbi körskolan och anmälde mig till en handledarkurs så jag kan komma igång med körningen såsmåningom. Är supertaggad på att börja faktiskt synd bara att det kommer ta ett tag innan man får börja köra.

Just nu sitter jag och läser lite om körkortstillstånd och blablabla, så himla mycket man måste göra för att få ta ett litet körkort och så stora kostnader... Kollar även lite på simhopp i brist på annat och i väntan på att Project runway ska börja.

Imorgon börjar vi gå efter vårat riktiga schema och går därför från 8.15 till 15. Sen har Nicklas lovat mig att jag ska få testa att göra lite småsaker med bilen, såsom att starta, kolla dragläge, växlar osv. Har ju fan aldrig ens suttit i ett förarsäte och startat en bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0